מרככי המים Avenew

הדרך החכמה ביותר לפתור את בעיות המים שלכם

מרכך מים ביתי

מכירות קאליגן מרככים –
ציון 
 052-2433787

מרכך המים Avenew מיועד לחללים הקטנים ביותר ומאפשר התקנה פשוטה בכל חדרי הבית. הוא מרכב מגוף אחד, הכולל את מיכל השרף ומיכל המלח. 

עשוי מחומרים ברמה הגבוהה ביותר ומאופיין בעיצוב נקי ומעודן. פועל באופן ספציפי להסרת קושיות (סידן ומגנזיום). באמצעות קולקס חזק קטיונים מחליפים את השרף במחזור הנתרן וכך הוא מותאם לחיבור למים שניתן לשטוף בהם מזון, וניתנים לחידוש בדרך כלל עם מלח ים. למכשיר מיכל המלח הפועל על זמן יש שסתום מלח עם יכולת ציפה לביטחון והתאמה למצב של שטפון, יכולת התחברות לניקוז, ולמניעת כל אפשרות של נזילת מים ממיכל המלח. 

מערכת השליטה עם הבוכנה המשונעת מורכבת משסתום שאינו מחליד, הנשלט ע"י יחידת שליטה אלקטרונית ברמה גבוהה המאפשרת התחדשות של הנפח בהתאם לתצרוכת המים בפועל. 

בתצוגה קיימים אייקונים פשוטים המצביעים על: רמות מלח, מידע על התחדשות ומידע נוסף לגבי תפעול מרכך המים. במהלך תהליך ההתחדשות, היא חוסכת בתצרוכת המלח, הכוח והמים בצורה משמעותית. לשסתום הבקרה יש מעקף להוצאת מערכת ריכוך המים מהחשמל. 

בעזרת המעקף ניתן להשתמש במים קשים במידת הצורך, ללא בזבוז הזמינות של מים רכים וכך נחסכת צריכת המלח. לשסתום הבקרה יש שסתום לערבול הקושיות. כל המודלים מאובזרים במערכת חיטוי אוטומטית מהשרפים בכל שלב של התחדשות.

עמידות גבוהה

החלפה למכלים תאומים יפתרו את כל צרכי המים שלכם, לא משנה כמה גדולים הם יהיו.

התאמה פשוטה

מיועד לריכוך ומותאם בקלות, וכך תמיד מותאם להיות הפתרון הטוב ביותר.

עיצוב בעל אחריות

על המערכת מותקנים סנסורים חכמים המשנים את איכות המים בהתאמה ומסגלים את הטיפול במים לרמות הריכוך באיכות הגבוהה ביותר.