מרכך מים קאליגן

 

תארו לכם שאתם נוסעים מתל אביב לירושלים, פקקי ענק, במקום להגיע ב45 דקות אתם מגיעים אחרי 90 דקות. לעומת זאת תארו לכם שאתם נוסעים מתל אביב לירושלים ב45 דקות, חלק וללא הפרעה. מה תעדיפו? ברור, האפשרות השניה. 

עכשיו תארו לכם שאתם פותחים את ברז המים במטבח בביתכם והמים זורמים בקושי. או מפנטזים על מקלחת חמה בסוף יום מייגע, ומה שיוצא מהדוש זה זרם דק ואיטי. לעומת זאת, תארו לכם שמכל ברז בבית יש זרם חזק, שמכונת הכביסה עובדת חלק ומהר, הצינור בחוץ משקה מעולה והמים מהברז טעימים ומרווים. מה הייתם מעדיפים?

נסיעה ללא פקק משולה למים ללא אבנית. 

מים הם החיים, ללא מים אין חיים על פני האדמה. אם ידוע ש 90 אחוז מהגוף זה מים, אז חשיבותם ידועה ואין אפס, כולנו חייבים לשתות והרבה. לצערנו המים מכילים אבנית. 

אבנית היא משקע לבן דק של סידן פחמתי בצינור המים או בגופי החימום שלהם. מקורו של סידן פחמתי זה הוא בהרכב של המים. אבנית זו מצטברת בצורת אבקה לבנה קשה בתוך הברז, בגופי החימום והקרור,  מאטה את תהליך הכביסה במכונת כביסה, יוצרת סתימות מיותרות ומאטה את זרימת המים בברז. האבנית היא אורחת קבועה ברזים ובצינורות המים בכל בית בישראל.

באם אבנית זו אינה מטופלת קיימות שתי אפשרויות: אפשרות אחת זה לשתות מים עם אבנית נמסה ואז המים אינם צלולים וטעימים, לכבס שעה במקום 20 דקות, להתקלח עם זרם דק במקום עם זרם שוטף, לתקן סתימות בברזים ועוד.

הרי ברור שכולנו נעדיף את האפשרות השניה נכון? לשם כך רצוי שבכל בית ובית בישראל יהיה מסנן אבנית, וכמובן רצוי מהסוג המשובח, זה שלא צריך להחליף או לנקות לעיתים תכופות.

חברת קאליגן היא חברה המייצרת מרכך מים טובים ברמה בין לאומית. לצינורות לברזים למכונת הכביסה ולמערכת ההשקייה שלך יגיעו מים מרוככים וצלולים מאד, טעימים ובריאים ללא אבנית מיותרת ומעיקה אשר כמו על הצינורות מצטברת גם בגוף. 

למערכת הריכוך הביתית נדרשת תחזוקה פשוטה, גם אם אף אחד מבני ביתכם אינו טכנולוג, ניתן לתחזק את מערכת ריכוך המים בצורה פשוטה וטובה. חווית המשתמש קלה וכמעט אינה נרגשת. 

בחברת קאליגן יש מערכות ריכוך מים המתאימות לסוגים שונים של בתים – לכל בית מגורים ישנו פתרון הולם – בית דירות או בית פרטי, בית בעיר או בית בכפר. 

אין מה להתלבט, למען מים נקיים וצלולים שזורמים בשטף, למען בריאות שלמה במי השתיה, למען ניקיון הצינורות המובילים –  נוצר במחשבה רבה מרכך המים של קאליגן.

כתיבת תגובה